onsdag 31 augusti 2011

Det märks...

...att vi börjar boa in oss igen...
Ser om vårt hus, vill ändra och mysa till det...
Denna vecka är det lite fart på möblerna i butiken.
För nu planerar vi för innelivet...
Inte behövs det så mycket heller för att det ska bli höstig trevlig känsla, en bricka, några äpplen, regnvåta från trädet och levande ljus. Sen kan man sitta och mysa i TV-soffan!
Robinson har blivit senaste kvällarnas program, men barnen tycker det är elaka tävlingar...
Har ni något program ni följer nu när det börjar bli TV-kvällar igen?

Brickan och ljuslyktorna kommer i nätbutiken under dagen.


Men nu ska jag slipa och måla, och så hade jag svarta kläder idag igen...så då blir jag grå/beige...*haha*...

Tusen tack för att ni kikar in hos mig!

(På begäran, receptet på Björnbärsgrottorna kommer så småningom..)

KRAM
M

9 kommentarer:

Dona blogg sa...

Alltid lika mysigt att kika in hos dig :) Din blogg är en favorit, helt klart. Kikar alltid in men är så dålig på att lämna avtryck.

Kul att du kände igen dig i mina databryderier... Och tänk du har en hel webbutik att sköta. Men det går galant tjejen!

Kram från mig!

annashusidingtuna sa...

Mysigt!
Kram Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Mariette.
Tack för din titt hos mig :)
Visst är det lite mysigt nu när vi "låser" in oss o myser. Älskar kvällarna o myset med ljus framför tv´n. Jag tittar gärna på Halv åtta hos mig, Leila, Per moberg, Jamie Oliver, jag gillar mat & bak :))
Ha en fin kväll.
Kram
Jessica

UlricaA sa...

Tack <3 dom såg ju sååå smarriga ut! Här är det ally mcbeal på dvd på kvällarna.....och tända ljus...i ösregnet...kram! Ps din dotter var väldigt förtjust i våra pållar när hon var här, om hon vill får hon gärna komma och prova :O)

Johanna Stålros sa...

Så mysigt du har gjort det!!! kram J

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är så mysigt att man äntligen kan tända ljus igen, och höstpynta är alltid roligt. Jättefin bricka!
Ikväll ska jag se Robinson också.
Kramar
AnnaMaria

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jättefin bricka!!!
Måste kolla i shoppen... :)

Halv åtta hos mig är en favvo!
Speciellt denna vecka då väninnan H är med !!!

Jeanette

Summerfield sa...

Så dejlige billeder :) Tror snart jeg også skal have tændt lidt op for lys og nogle gode programmer om aftenen.

Kram fra Summerfield

ps. Sikke en nydelig gårdbutik du har :)

Pryllan sa...

Hej
Första gången jag kikar in här, mycket fina saker och bilder!
Jag längtar mest efter att få tänka i kakelugnen, det är höstmys för mig!