måndag 21 augusti 2017

Färgtankar och nyheter.


Jag kan drömma om att tapetsera med någon härligt vacker mönstrad tapet här inne i sovrummet men jag inser att jag hade tröttnat så väldigt snabbt.
För mig, är vitt det finaste alla gånger.
Och så lätt att variera sig upptill.

Jag älskar vita väggar, vita golv och hade gärna haft det överallt men på nedervåningen har vi gammal fiskbensparkett så det går ju verkligen inte att måla över!

Men i det nya stora rummet ovanpå garaget har O valt vita väggar och vitt golv och det blev såååå fint.
Det är som att möbler och alla detaljer kommer fram så otroligt tydligare med det vita som fond.
Jag är en vitälskare av stora mått!😉

Här i sovrummet har jag mest vitt och och lite grått.
Nu när vi går mot hösten så kände jag faktiskt för att ta in lite senapsgult i form av linnekuddar från H&M som är mina absoluta favoriter att sova på och just nu har jag dem i grått och vitt så det blir höstfint med en varm färg till i samma material utan att gå wild and crazy med för mycket färg...haha...



Senapsgult är lite som mässingsdetaljer mot det vita.
Varmt och fint.


Nytt från House Doctor som kom i fredes är bla spegeln med mässingskanter, The Loop, den fina vasen i så där alldeles perfekt lagom höjd och diameter för att kunna ha på bordet också...


Den randiga House Doctor förvaringen finns nu påfyllt av i butiken/nätbutiken igen.


Idag röjer jag och möblerar om i butiken.
Mycket jag vill göra efter sommaren!

Imorgon eftermiddag bär det av mot Stockholm.

På instagram uppdaterar jag då när jag lämnar datorn hemma så kolla gärna där.

Ha en god måndag!
Här skiner solen härligt augustiskönt och det är klänningväder!

Bästa ju!😊

Inga kommentarer: