fredag 10 november 2017

House Doctor inspiration inför julen.


November tar och ger.
Mest tar den dock energi med sina mörka dagar och det som funkar bäst för mig som "motgift" mot det är att få skapa ljuspunkter av fint.
Av pyssel 
och av mys i form av dekorationer, blommor, ljus och slingor.
Myyyycket av det vill jag ha.

För november måste liksom bara lysas upp när solen eller ett vitt täcke inte gör det.


Häromdagen fick vi hem så fina frökapsel dekorationer från House Doctor.
Trästjärnor och små silverkulor.

De ser ni här.




Denna runda House Doctor spegel kom också i leveransen.
80 cm i diameter.


Här kommer också lite inspirationsbilder från House Doctor.

Bla silver kulorna nedan finns nu i nätbutiken...




Stjärngirlangerna i papper, så snygga att både hänga eller lägga på bordet vid en dukning.



Stjärna "Stroke"
Ny för i år från House Doctor.


Stege och stjärna finns i vår butik.
Stegarna skickar vi dock inte.


Ovan.
Duka med naturen som inspiration och lägg en ljusslinga i det hela.


Glögg i denna tappkran är toppenfint!


Guldstjärnegirlangen finns nu också i webshopen.


Spegeln på bilden ovan hittar ni också i butiken/webshopen.

Nedan.
 Frökapslarna jag skrev om först...


Och så pappstjärnorna!
Så fina på sitt enkla sätt!


Ha en härlig  fredag.

1 kommentar:

Unknown sa...

Mitt liv är tillbaka !!! Efter 1 års brutet äktenskap lämnade min man mig med två barn. Jag kände mig som om mitt liv var på väg att sluta jag begick självmord, jag var emosionellt nere under en mycket lång tid. Tack vare en stavningskastare som heter Dr Ogundu, som jag träffade online. På en trogen dag, när jag surfar på internet, kom jag över hela testamenten om denna speciella stavningsbana. Vissa människor vittnade om att han tog tillbaka sin Ex-älskare, vissa vittnade om att han återställer livmodern och annan sjukdom, vissa vittnade om att han kan kasta en stavning för att sluta skilja sig och så vidare. Jag stöter också på ett visst vittnesbörd, det handlade om en kvinna som heter Sonia, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin Ex-älskare på mindre än 2 dagar och i slutet av sitt vittnesbörd droppade hon Dr Ogundus e-postadress. Efter att ha läst alla dessa bestämde jag mig för att prova. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom. På bara 48 timmar kom min man tillbaka till mig. Vi löste våra problem och vi är ännu lyckligare än tidigare Dr Ogundu. Han är verkligen en begåvad man och jag kommer inte sluta publicera honom eftersom han är en underbar man ... Om du har ett problem och du letar efter en riktig och äkta stavningskast för att lösa alla dina problem för dig. Prova Dr Ogundu när som helst, han kan vara svaret på dina problem. kontakta den stora doktorn genom detta mail: drogunduspellcaster@gmail.com