måndag 6 november 2017

Lite adventsfeeling...


Nu går det så där fort så det känns som att hur ska man hinna med...
Och vad tänker jag nu på?
Jo alla förberedelser och allt som ska hinnas med när man har butik och ska ligga steget före...

Denna vecka är min plan att adventsbelysningen och annat med advent ska fram i butiken, börjat på den idag, check!
Det ska fram advent ute i antiken.
Det ska fixas inför kurserna så ni ser vad det är ni ska få göra (ni som kommer😊)
Det ska bindas kransar.
Det ska fotograferas produkter och stylas till för det.

Och så allt det andra då som tillhör de vanliga rutinerna att hinna med i denna butik.

Jag hoppas allt går vägen och kan bockas av.
😊


Idag morse var det lite frostvitt.
Solen sken och det var en ljus härlig morgon.

Jag fick en gnutta av adventsfeeling och vinterkänslor och tog ut de vackra vita granarna från Nordal ihop med ett fat med hyacinter som dekorerats till lite med mossa, kottar och blockljus...



 Granarna finns i butiken i tre storlekar.
I nätbutiken två storlekar.


Järnstjärnor från Tine K Home fick vi hem i förra veckan...

Här satte jag lite löst en uteljus slinga på denna.
(även slingan finns i butiken)


Tine K Homes vackra dekorationer i år där mycket är i handskuret glas...

Här deras fina stjärna i rosa...


Trevlig kväll.
Kram M

Inga kommentarer: