fredag 8 december 2017

Fredagstankar.


Vardagspussel och jobbpussel.

Allt flätas ihop och allt måste lösas.

Just nu är det lite mycket men som tur är så har jag världens mest hjälpsamma föräldrar.

Och idag är himlen ljus och regnet har dragit bort...
Tack och lov...Lite mycket regn sista tiden och det där ljuset på himlen behöver jag...

Nu finns denna superfina gratängformen i nätbutiken som jag tog fram till julskyltningen.


En ugnsform som passar lika bra som serveringsfat!
En fin färgklick och en härlig stjärnform!

Och ni som älskar Chamois dukarna och vill duka vackert inför jul, nyår osv...
Nya röda dukar, liksom gröna och guld är på väg!


 Igår hade jag sett fram emot Ernst nya julprogram men sen fastnade jag i Bye bye Sverige...på ettan.
Så himla bra det också.

Att de måste lägga två så bra program mot varandra...😉
Är det kanalernas krig det..?

Ernst tappade mig när han började göra korv...haha...det är inte mina intressen...
😊


Varmt välkomna till butiken och nätbutiken.

Och finaste fredagen önskar jag er!


Kram Mariette

2 kommentarer:

Meta sa...

Så fina kransar och dekorationer du har det är så kul att se dom lite inspirerad blir jag allt.Tiden ligger inte på min sida nu heller så det får bli ett annat år som så mycket annat.
Ha det gott i 2:dra advent
Kram Meta

Tulipa sa...

Tack snälla Meta.

Ja i år önskar jag att julafton kunde komma några dagar efter fjärde advent....men det har vi väl till godo nästa jul.

Kram till dig och en fin andra adventshelg.