tisdag 2 januari 2018

Påfyllning rea och ljuvliga januariblommor!


Hej.

Slänger i mig en sen lunch och skriver på bloggen samtidigt.

Idag har jag börjat röja ut julen nere i antiken.

Åh denna ljuvliga känsla av rent.
Av nystart och "nytt"
UNDERBART.

Så fort jag hinner ska jag fortsätta inne i butiken med utstädning av jul, men en sak i taget.
Samtidigt pågår en inventering och bokföringen som måste kommas i kapp med så det är fullt upp!

Nya blommor snittar vi just nu...
Som dessa underbara snitthyacinter....


Och fina dubbla holländska kraftiga mixade tulpaner.


Jag har precis fyllt på rean i nätbutiken med sjalar...
Så bla dessa två snygga som ni ser på bilderna här finns att klicka hem till nedsatt pris just nu.


Våra öppettider denna vecka är;

Tis-Tors 9,30-17,30
Fredag, Trettondags afton 9,30-15
Lördag Trettondagen stängt


På återseende.

Inga kommentarer: