tisdag 13 mars 2018

En favorit.


Då när lupinerna blommade och uteplatsen var bästa hänget...


Hej på er.

Idag buntar vi körsbärskvistar, snittar blommor och plockar upp mer finheter.

Så nu finns denna favorit i butiken igen.

Stenstatyn som var så poppis när den kom hem och som sedan inte gick att få hem flera av...
Men nu så!

Den är så vacker med ett ljus i famnen tycker jag...


Samtidigt som vi gläds åt att plocka upp nya varor så kollar jag på lite fler beställningar som jag måste komplettera med.
Även om vintern är ovanligt seg i år så ska ju en förändring komma...Och utesäsongen inledas.
😊
SOM man längtar!!!

Och samtidigt som jag tänker på butiken så funderar jag på vad jag vill ha till uterummet eller uteplatsen som jag saknade förra året.
Som tex en matta....
Ska hem och mäta om en i sisal, naturfärgad, som jag hittat idag kanske kunde passa.😉
Och så kikar jag på ett litet bord med stolar eller en soffa till en annan uteplats.

Gillar ju som sagt att fundera på sånt här och dessa förändringar man kan göra hemma är verkligen något jag älskar och ett stort intresse.


Stenstatyerna finns nu i nätbutiken och butiken i begränsat antal.

Tisdagshej!

Inga kommentarer: