onsdag 11 april 2018

Prima fint!


Mitt i veckan igen.
Jag måste leta upp något nytt gott recept att fixa inför helgen.

Borde också verkligen gå igenom mina recept pärmar och städa bort sånt som sitter där som ändå aldrig lagas.
Jag är expert på att skriva nya recept på papper också som jag sen tror att jag ska hitta så jag borde även sätta in en massa nya recept.😉
Fast det är ju inte så kul...haha...

Något jag har en del av hemma är fin keramik att lägga mat på.

Jag älskar ju vackra fat och skålar.

Som dessa italienska handgjorda skålarna och faten...


Magiskt fina tycker jag!


I vitrinskåpet bland glas och skålar...

Den blå vispskålen i keramik finns nu inlagd i nätbutiken liksom en massa annat nytt fint jag petat in sista dagarna...


Snyggaste stekjärnet...


Ett sånt här fint stekjärn ställer man gärna fram på bordet för att bjuda ur.
Och handtaget är fantastiskt skönt att hålla i...



Salladsbestick Eiffeltornet.
Sååå eleganta...



Durkslag i svart och blått.



Och den hamrade ampeln från By On finns nu också i nätbutiken i den större modellen.

Jag har satt en klöver här i denna...
Snygg kontrast till.


Kram!

2 kommentarer:

Liselotte Johansson sa...

Det blåa fatet var verkligen fint och salladsbesticken var roliga. Ha en trevlig helg.

Tulipa sa...

Tack det samma!

Kram!